Melisaag bence çok erken tabi herkes farklı ama benim kızım 15 aylık hala ayirmadim 2yasinda ayıracagim, benzetmek gibi olmasın da ben 1bucuk yaşında ateşli havale geçirmiştim o yüzden he korkarım 2 yaşa kadar ateş tehlikeli diye oda ayırmak için 2 yaş bence ideal