duruguzel tabiki hatırlıyorum tala marka küçücük bi siseydi keşke gerçeğini bulabilsem de tekrar alsam bende
İnan erkek gibi tuyluydum ben gobegimde bile öyle çok vardı ki annemden bile utanirdim yaninda gobegim açılsa saklardim şimdi gobegimde bir tane bile kalmadı bacaklarim erkeklerinki gibi uzayip dururdu agdayla da alsam en fazla 1 hafta sonra cikmaya başlar 2 haftada eskisi gibi olurdu şimdi senede 2 kez falan epilatorle alıyorum ama o zaman bile çok seyrek çıkıyor epilasyona giden arkadaşlarım bile benim kadar sonuç alamadılar