Findikzadem Paralar yatmış e devletten kontrol edin hanımlar 450 TL alıyordum bir çocuğum var 1200 TL yatmış 🙂
Findikzadem Bursa97 aile destek yardım parası sosyal yardımlaşmadan veriliyor e devletten başvuru yapılıyor
bundlebeach Findikzadem yeni basvurmustum 1200 yatmis birsey daha soracagim ben sözde bu para icin 1 sene demislerdi fakat odeme bitis tarihi mayis 2023 gostermis sizde odeme ne zaman son gorunuyor
Findikzadem bundlebeach bu yatan paranın son çekilme tarihî o heray değişiyor yani o son ödeme tarihi
acemi_ana bundlebeach evet bnde de öyle yazıyor güya 1 yıl sürecek denildi bu yardım ama ben 7. Ayda başvurdum bnde de aynı tarih yazıyor bnden sonra başvuran yengemde de aynı tarih yazıyor
marscicegi bundlebeach Yardım haziran ayında başladı temmuzda verilmeye başlandı geç başvurmuşsunuzdur 1.ciyi alicakmissiniz biz 4.yu alicaz mesela, mayısa kadar da 11 ay falan yapıyor 1 yıl işte neredeyse siz geç kalmışsınız almak için
Sherlockholmes bundlebeach O tarihin onunla bir alakası yok. Bu parayı en geç, yazan tarihe kadar çekebilirsiniz demek. Ki bunu çekin ki öbür ay yenisi yatsın.
Findikzadem bundlebeach rica ederim güle güle harcayın bizimki direk bez parasına gitti ama buna da şükür 😀
bundlebeach Findikzadem bunada şükür 🙏😊 Birsey daha soracagım dogalgaz icin peki odemeyi 2 keremi yapiyorlar yoksa kış boyunca mı bundan bir bilginiz varmı ? Yani ilk defa basvursugum icin net bisey bilemiyorum googleden baktim her yer farkli birsey soyluyor 🤦♀️
Findikzadem bundlebeach bn başvurdum çıkmadi ama arastrmstm iki kere veriliyormuş ilk ödeme bu ay olacakmış yine