Silasel Kızlae merhaba kızım 5 aylık. Dirsekleri ve etrafı hep kupkuru dökümlü dökümlü kavlıyo gibi dalinin bebe yağını ve kremini kullandım hergün 8-10 kere sürüyorumdur nemli kalsın geçsin diye ama bi türlü geçmiyor. Önereceğiniz bir şey var mı? Birde yüzü de kurumaya başladı sürekli böyle sanki gergin gergim oluyo yüzü
RuzgarMommys Dalin hiç iyi değildir kullanmayın Hele ki yağ hiç sürmeyin cildi tıkar nefes almaz Kuru ciltler için bioderma atoderm gibi kremlerden kullanın Bepanthol de olur