Benim bebeğimde 4,5 aylık, 2 gecedir mama için uyanmıyor bende uyandırmalı mıyım acaba diye düşünüyorum hatta bugün en son 21:00 da mamasını içti uyudu hala daha uyanmadı , çok uzun saat oluyor diye alarm kurdum kendim uyandırıp içireyim diye düşünüyordum