masterana0 doğduğundan beri telsiz kullanıyoruz. Gün içinde de büyük rahatlık, kapısını çekiyorum hem o sessiz ortamda uyuyor hem de benim kafam rahat ediyor. Gece de duymamak imkansıza yakın, telsizden bangır bangır geliyo ses. Bazen çok yorgun uykusuz oluyorum o zaman da eşim duyuyor. Büyük tavsiye 🤗