Siz bebek düzeni için bisey yapmazsanız hiç bisey kendiliğinden yoluna girmez.
Bebeklerin ebeveynlerinin koyacağı sınırlara ihtiyacı vardır.
Bu beslenme için de aynı, uyku ve tuvalet iletişimi içinde aynıdır.
İlkel bir beyin kendi kararlarını veremez.
Siz sınırlar çizmeli ve tutarlı olmalısınız.
Uyku eğitimleri suan sadece ticari kaygı içeriyor.
Bebekleri uykuya kosullandirmak, zorla çaresizce uykuya terketmek beyinde kalıcı hasar bırakır aynı zamanda ebeveynine ve dünyaya karşı olumsuz bakmaya ve kendisini kapatmaya başlar.
Ne de olsa annesi ihtiyacı olduğunda yanında değil ve hisleri, ihtiyaçları karşılanmıyor…
Biraz eğitime bu açıdan bakın.
Eğitim verdiğiniz dönem çaresiz kosullanarak uykuya geçiyor bile olsa.
Herhangi bir hastalık, büyüme atağı gibi destek duyacağı dönemlerde tekrar size ihtiyaç duyar ve destek vermek durumundasınız. Tekrar desteğe alışınca ne yapacaksınız… yeniden mi başlayacak eğitim..
Herneyse uzadi biraz. Düşüncelerimi aktarabildigimi sanıyorum. Okuduğunuz için teşekkürler.