Nevsevmom Kızlar 2 bucuk aylık kızım var hamile kalmadan önce çok içerdin öğrendim hemen bıraktım tel tük içtim 15 yoktur doğrasıya kadar ama şimdi canım çok istiyor bide evdeyim artık çalışmıyorum paket aldım ama 1 ayı geçti daha duruyor çok az içiyorum biliyorum hiç içme zararlı diyen olcak ama sigara içen beni anlar sorum şu sütünüzde azalma oluyor mu içen annelere soruyorum
Aylingneess Nevsevmom Nevsevmom bende içiyorum valla içmeyince iyice stres oldum sütümdede bi azalma olmadı
findikburun Nevsevmom ben hamileykende üçtim şuan emziriyorum hala içiyorum valla bırakamadım kızım 3 aylık bi sıkıntımız olmadı allaha şükür sütümde azalmadı aksine çok fazla sütüm var maşallah diyem de nazar değmesin 😀
Sumeyyee Bende azalma olmadı. Hatta artmış bile olabilir stresten içiyorum içince rahatlıyorum rahatlayınca artıyomu ne 🤷🏼♀️😄
ebraradnn Ben hanileykende emzirirken içtim içmeyen anlamaz şükürler olsun ne oğlumda bir problem var nede sütümde 9 aylık hala emiyor
Goncaa ben de bebegım 6 aylıkken basladım tek tük içmeye.gecen gun cocuk doktoruna sordum arada içebilir miyim diye sigarada ki nikotin ve kansarojen maddelere süte geçiyor sen bilirsin dedi.Nevsevmom