Kızlar aile destek başvurusu yapmıştım, yarın yatıcak diye haberlerde görünce bi kontrol ettim kabul edilmişti sonra eşimde yaptı şimdi benimki kabul olunca 🤦♀️🤦♀️ bi baktım benim başvuru da gitti hanenizden eşinizden yaptığı için sonuç bekleniyor falan diyo off gece gece ne güzel sevinmiştim kursağımda kaldı