Ozgeilay Bebegim 18 aylik ve genelde kabizdir. Bugun iki tane gun kurusu yedi ve ara ara kokulu gaz çıkardı , simdide uykusundan uyanıyor ağlıyor gaz çıkarıyor. Bununla alakası olabilir mi dedim. Üşütmedi eminim ona.