Barannm_ kesinlikle anliyorum sizi bizde anestezili emar cekildik o ayilma ani cani yanarmis gibi aglamasi flan inanin insani bitiriyor ama malesef hersey onlarin sagliklari icin insaallah cok guzel gececek. Bende operasyon olmasin diye masaj yapiyorum ama bilmiyorum 4 aylik olduk hala gecmedi 10 aylikken tekrar kontrole gidecegiz insaallah acilir