Annekuzusu_23 Korkmakta çok haklısınız keşke anneler olarak onları hiç hasta görmesek ama maalesef bir şekilde bağışıklık kazanamları gerekli. Böyle böyle ileride daha sağlıklı bir birey olacak. Kötü etkilenir konusu ise katılmıyorum bu düşüncenize. kimse sizin gibi bakmayacak bebeğinize evet ama daha bağımsız ve haklarını arayan bir çocuk olacak. Çocuktur tabi çekişmeleri olacak ama bunlar onları gerçek hayata hazırlıyor .Kendi yaş grubuyla eğitim görürse hem oyun isteği karşılanır ,hem dil gelişimi artar. Tek başınıza çocuğunuza yetemezsiniz maalesef. Şu an ilk kimlik arayışında çocuğunuz ve oyun ister , sınırları sevmez. Anneler de sürekli çocuk otursun ve beni dinlesin der. Korkutmak istemiyorum ama daha zor zamanlar olacak o yüzden bağımsız olması ve olmanız İçin bir adım atın. Bunlar benim düşüncelerim tabi inşallah 🙏 biter