Sevocum Bebeğim 2 yaşını doldurduktan sonra odasını ayırdım. İlk başta sabahları uyandığında yanımıza geliyordu ancak bikaç aydır gecenin belli bi saatinde kalkıp geliyo yanımızda uyuyor ne yapmam gerekiyor acaba yatağına dönmüyo