Azli Anneler merhaba daha 2 buçuk aylık bi bebeğim var ama benegım neredeyse 1 buçuk aydır geçmeyen hırıltısı var sanırım genzı tıkalı kaç tane doktora getırdıysem serum fızyolojık sık dıyıp eve gonderdı sürekli sıkıyorum ama hala ılerleme kaydedemedık ve çocuğumun öyle olmasına içim gıdıyo daha önce başıma gelen yasa bu sıkıntıyı hala çeken varmı napmam lazım bi akıl verın kafayı yıycem
zeynep51 Azli benim bebeğim de 2 aylık bende aynı sorunu yaşıyorum bide grip oldu hastanede yattık hava verildi kaçıncı antibiyotik içişi hala iyileşmedi çocuk. Artık serum fizyolojikle burun açmaktan maf oldum gerçi açılmıyor orası ayrı mesele bende ne yapacağımı şaşırdım
Denizelif34 Azli Benim bebeğimde 2 aylık ve aynı şikayetle doktora gittim bugün buhar verip gönderdi antibiyotik felan kullandm ama işe yaramadı hala devam ediyor odasını nemli tutmaya çalışıyorum burnunu her gün izotonikle temizliyorum
Havvadr Azli 10 aylık oldu kızım hala var hırıltısı doktor prematüre 1 yaşına kadar devam edicek geçmez dedi bize
Fatmannny Azli benim doktorum 6 aya kadar hırıltı normal o bölge daha yeni yeni gelişiyor dedi benim bebeğim doğdu doğalı var 2 aylık hala var gibi
Azli Ya gerçekten artık anlamıyorum yanı neden geçmez bu hırıltı çocuğumun burnuna serum vere vere mahvoldu çocuğum antıbıyotıkte kullandım 5 gün hala geçmedi gecmeyı bırak dahada çoğalıyo sanki neden olur ki bu
Buse62 Azli bikaç yere daha yazdımda forumda salgın bu ara çok var. bizimde vardı 5 aylık bebegim cigerde balgam var dedi antibiyotik bide buhar karışımlarından verdi bende izotonik solisyon kullandım burnuna bide yıkanmamış koyun yünü günlük sakızı kullandım iyi geldi bize 3 gün denedim hırıltı gitti yazıyorum belki başkalarına da şifa olur diye.
Buse62 Azli bikaç yere daha yazdımda forumda salgın bu ara çok var. bizimde vardı 5 aylık bebegim cigerde balgam var dedi antibiyotik bide buhar karışımlarından verdi bende izotonik solisyon kullandım burnuna bide yıkanmamış koyun yünü günlük sakızı kullandım iyi geldi bize 3 gün denedim hırıltı gitti yazıyorum belki başkalarına da şifa olur diye.
Azli Fatmannny hadi ya hıc duymadım doktorlar bana normal dedi ama anne yüregı işte sankı çocuğum nefes alamıyo gıbı hissediyorum
zst Gazmoms bende ıztonk su aldm bgn hcbır ıse yaramadı yarın sprey alıcam onu skınca en azndan rahat uyuyor. salgın var btn herkez öksuruk hapşrk. maske takıorm ben kalabalıklarda
Buse62 Rabiaozvtn trendyolda da satılıyor yıkanmamış koyun yünü yastık akgünlük sakızı ordan da temin edebilirsiniz. Akgünlük sakızı reçine çam sakızına benziyor kullanmadıgınız Bi tencere veya yaglı kagıt serili tavada ısıtın biraz hemen duman vermeye başlıyor zaten ocagı kapatıp o dumanın üstüne yünü koyun yün dumanı çekince bebegin gögsüne koyun Bi gece beklettim ben ertesi günde aynı uygulamayı sırtına yaptım 3 gün yaptım öksürük kesti ama 21 güne kadar kullanın diyen de var ben kesti diye bıraktım şimdi tekrar trendyoldan sipariş verdim
E3e İnstagramda hastalanmayancocuk adında bir sayfa var, sarımsak kürünü tavsiye ediyor bir çok da olumlu geri dönüş alıyor, paylaşıyor sürekli bir inceleyin isterseniz sarımsak kürünü yiyorsun emziriyorsun doğal antibiyotik…