Yasmnnnn iyi baktığım halde çok çabuk hasta oluyordu ve gece yatarken ağzı açık uyuyordu, bazen de horlayarak..
Bi kaç kez de krup oldu, geniz eti de olduğu için doktorumuz hasta olunca şiştiğini söyledi,
Alerjik rinitte olduğunu söyledi,
Yani çocuk iyi baktığım halde bir grip olunca hemen ağırlaşıyor