Merhaba hanimlar 8 yasinda buyuk kizim yakkasik iki senedir sac derisinde egzama var doktora goturum oraya surmek icin damla gibi ilaclar ve sampuan verdi ama ilaclari kullaninca geciyo sonra tekrar basliyo kabuklu yara gibi gorunusu varmi basina gelen yada cevresinde olup da bitkisel iyi gelen yontemler bilen