Muzdan çok net. Sindirim sistemleri adapte oldukça normale dönüyor. Bizim bir süre her muz sonrası o şekilde oldu. Ama sıkıntılı bir hal belirti yoktu. Vermekten korkma bence. Ama kabızlık durumunu dikkate alarak miktarını çok tutma. Afiyet olsun kuzuya.