Hilalaysu Kızlar merhaba bebeğime ilk hipp daha sonra Sma verdim ikiside ishal yaptı şimdi aptamile geçtim oda hazırlarken dikkatimi çekti köpürüyor çalkaladığımda diğer ikisinde öyle bişey yoktu sizde de aynı şey oluyor mu?
yagmurkokusu_ Hilalaysu ek gıda kaşıklarından aldım o şekilde karıştırıyorum her mama yaptığımda veya saat yönüne doğru çalkalıyorum birde biberonu eğik şekilde doldurursanız suyu daha iyi
Melike37 Hilalaysu ben kaşıkla karıştırıyorum o zaman olmuyor hem gaz da olmuyor Bi deneyin isterseniz