Aşırı derecede boyun agrısı bas agrısı ve kollarda uyuşma ıle gıttıhım Nöroloji doktoru
Sadece boyun duzlesmesı olduğu ve sınır damarlarımın gerıldıhı ıcın bana psikiyatrı ılacı verdıgını soyledı
Aslında sevındım daha kullanmadım ama
Zaten aşırı streslı takıntılı bırı olarak belkıde rahatlatır benı
Fikrı olan var mı ?