Colahusu canım üzülme benmde hiç doğum yapmamış gibiydi bunalıma soktu göbek beni durup durup ağlıyordum ama kısa sürede eskisi gibi olmasada o şişkinlik gidiyor dert etme 18 kilo aldım hepsi göbeğimdeydi şuan üç kilom kaldı hiç bişey yapmadım öküz gibide yiyorum doyduğumu bilmiyorum zaten çocukla ne yiyom ne içiyom belli değil telaştan 😂10 ay oldu doğum yapalı bu arada normalde ayva göbeği. Vardı Zaten ama arkadaşım geçen sırf inadına mı soruyor bilmiyorum sen göbek mi yaptın kanka diyo bismillah dedm içimden 45 kilo hallerme alışmışlar o kadarda olamam heralde bu saatten sonra yoo normal doğum göbeği işte okdar da olsun dedim ne bekliyorlarsa anlamadım sinir oluyorum 52 ile hamile kaldım 55 kiloyum şuan biraz göbek var işte ama oda gider inş allah sağlık versin de