MiracinAnnecigi ilk oğlumda pcos falan dememişti kaç doktora gitmiştim. Evlendim 2 ay hamile kaldım düşük yaptım. Düşükten sonra geç hamile kaldım biraz. 2.ye de düzensiz adetim olunca doktora gittim. Tedavi şeklinde değil de desteklenmeden hamile kalman zor demişti doktor. Tabi biz de güvendik bu söze korunmadık. Sürpriz 6 ay sonra hamile olduğumu öğrendim