zeynep51 benim bebegimde 3 aylikken grip oldu cok sukur cigerlere inmeden temizledik. Bol bol emzirdim ve dustan sonra serum fizyolojik ile temizledim. Aslinda her banyodan sonra bebislerin burunlarini temizlemek gerekiyor tabi aspirotoru alin cekin degil serum fizyolojik ile sirtina vurarak yapiyorum cok sukur hic bir ilac kullanmadan atlattik.