Kızlar selam 2 ay önce kardeşimin düğünü için saten abiye elbise aldım. Elbiseye düğünde pasta bulastı. Leke öylece kaldı. Lekeyi peceteyle aldım ama orda leke kaldı. Bu zamana kadar da hic elimi sürmedim daha kötü olur diye bu leke nasıl cıkar kızlar. Elbiseyi satacagım ama satmadan önce lekesini cıkartıp öyle satmak istiyorum