Bugün markete girdim aptamil mama 270 tl olmuş . Nolacak böyle sinirlerim alt üst oldu resmen . Bu bir mecburiyet bez ve mama almak zorundayız sonuçta uçmuş gitmiş fiyatlar . Her markete girdiğimde zam görmekten gına geldi artık . Allah sonumuzu hayır etsin gerçekten