T-annesi Arkadaşlar 2 aylık bebeğim zor uyuyor ayakta sallanabilirmiyim ? Zaralı diyorlar ama yapanlar da çok
Ayselmiros T-annesi çok hızlı ve uzun süreler değil canım uykuya dalana kadar hafif hafif sallayabilirsin ben o şekilde yapıyorum kısa sürede uykuya dalmasına destek oluyorum
Whatornot T-annesi ben sallamaya çok karşıyım alışkanlık haline geliyor ve 2-3-4 yaşına kadar bile uykuya dalmak için sallanma ihtiyacı duyuyor bebekler
yagmurkokusu_ T-annesi hamak aldım dediler hamak iyidir koliklere birebir gerçekten öyleymiş iyi ki de almışım ayakta sallama yerine böyle birşey tavsiye ederim