gurbetcianne123 https://resimyukle.io/g/JmPLUWvcoV arkadaşlar bebeğim 9 aylık ve sabahtan beri ateşi var en fazla 39.6 ya kadar çıktı hatta en düşük 37.6 oda ilaçdan hemen sonra, sizce diş mi bu gerçektede hafif bi beyazlık var kamera haricinde
Saliha03 gurbetcianne123 Diş ateş yapmıyor bebekten bebeğe değişebilir tabiki ama enfeksiyon vb olmadığından emin misiniz geçen gece 38.5lara kadar çıktı ateşimiz kulak enfeksiyonumuz varmış. Ve enfeksiyon ateş yapıyor.
nazlimom_ gurbetcianne123 bizimki diş çıkartıyor şuan ateş yapmadi bzde kulaklarını kaşıyor akıntısı fln yok ama kulak enfeksiyonunda akıntı ateş bebekle ağlama olurmus mesela
gurbetcianne123 BihterZiyagil_ 3. resimde daha net aslında ve dün fark ettim beyazlığı sabahta ateşlendi
gurbetcianne123 Saliha03 inşallah yoktur bilemedimki etrafımda ve çevremdede herkez ateş yapar diyor bizim aile büyük geniş ve kalabalık genelde hepsininde bebeği ateşlenerek çıkarttı dişlerini, şuan kafam karıştı valla bilemedim
Bsrak gurbetcianne123 diş ateş yapar evet o kadar yüksek ateş yapmaz bana kalırsa bir hasteneye götürün derim enfeksiyon olabilir üşütmüş olabilir malum mevsim geçişleri çok geçmiş olsun
Saliha03 gurbetcianne123 Evet yapar ama o kadar yüksek hiç duymadım bencede beklemeyin bizde de durup dururken ateşi çıktı calpol verdim düştü sonra gece 38.5 görünce direk acile gittik oda enfeksiyondu 3 4 gece de sürdü ateşi maalesef