Svdnr Kizlar dogum yapali 4 ay oldu adet gormedim ama 2 gundur kokusuz seffaf akintim var internetten baktigima gore adet gormeden bu akinti hamilelik belirtisi yumurta yerlesmesi olabilir diye yaziyor endiselendim su an yasiyan varmi nedeni ne olabilir
Svdnr BihterZiyagil_ bunu yeni ogrendim bu gun dr dan geldim eve simdi dr da adet gormeden de yumurtlama olur bi korunun dedi ben adet olmadan olmaz diye dusunuyodum
Veragillerden Svdnr Bu zamana kadar korunmasız ilişki mi yaşadınız? Adet olmadan da hamile kalma ihtimali elbette var.
Svdnr Veragillerden korunduk tabiki ama bu kadar suredir olmayinca bende varmi diye ister istemez dusundum yoksa 4 aylik bebekle bide hamile kalsam vay halimeeee
Veragillerden Svdnr Ay Allah korusun o zamanlar en korktuğum şeydi korunmama rağmen. Allah gönülden isteyene versin çok. ♥️