Uykuyla hiç bir problemimiz yokken birden bire uykular bölünmeye başladı 8 gibi uyuyup 7-7:30 gibi kalkan bebek artık o aralıkta 2 kez uyanıp saatlerce uyanık kalıyor ve tekrar uyuması çok zor oluyor. Az önce amaçsızca ağladı 1 saat boyunca ne yaptıysam gönlü olmadı en son duşa soktum ve ninni söyleyerek ayağımda sallamaya başladım sonuç horul horul uyuyor ama 1 saat bana 1 gün gibi geldi. Normalde ağlayan bir bebek olmadığı için derdi var diye düşünüyorum ama bulamıyorum eğer diş ise bir an önce çıksın 😮💨. Ben 3 gündü bu hale geldim bir de doğduğundan beri böyle olan bebişler var Allah herkese sabır versin.