Berfin988 yemeyen çocuk çok zor kardeşime ben baktım 10 yaşına giricek hala zorla yediriyoruz o dönemleri hiç unutmam ben oyun oynayarak yediririm yani şunu ye derdim bak midene indi kardeşi ağlıyor şu lokmayıda ye sonra yarış yapalım kim yerse daha çok o kazanır işte lokmayı yerdim bitirmezdim onu beklerdim o yedikten sonra bende tutardım sonra küstüm derdim sne oyunu bozuyorsun öyle yedirirdim ki bu oyunlara bile kanmazdı gülerdim yani onun beni güldürdüğüne inanırdım onun kafasıyla yaklaşordım ona gerçekten çok zordu şuan kızım 5 aylık ek gıda da inşallah yer diyorum hep kardeşim bende öyle bir korku bırakmışki