İyi geceler güzel anneler bebeğim 4 aylık anne sütü ile besleniyor bir aydır karnı gurul gurul sürekli kıvranıyor sümüklü kakası var lekeler de çıkıyo kakada, bugün alerji tahlili yaptırdık temiz i, gaita tahlili temiz ama bebeğim emdikçe yüzünde sivsinek ısırığına benzeyen kabarcıklar çıkıyor bişey yok dediler ama içim rahat değil bu durumu yaşayan varmı bi akıl verseniz bana :((