Sevde123 13 aylık kızım sezeryan doğum yaptım hiç bağlamadım korse de giymedim çok dar giyeceksem Bi yere giderken hafif göbeğim de belli olmasın diye paçalı korse giyerdim ama 3 aydan sonra bile tamamen gitti kilolarım 17 kilo almıştım şuan 22 olarak verdim 😊 sıkmayın canınızı zamanla gider ama rahatsız oluyorsanız yamuna korse çok güzel onu kullanırsanız kilo verdiğinizde de korse şeklini olur beliniz bence deneyin hem içinizde kalmaz
Fatmavrsn havva_hira41 8 ay oldu doğim yapalı 40 m çıktığında gitmışti göbeğimde ama bünye meselesi birazda inşaAllah seninkide hemen gider canım😇😇
Eymeniim havva_hira41 benimde 2ay oldu doğum yapalı hiç korse takmsdimaynen hamile gibiyim gören normal değil doktora git bizim hiç kalmamıştı hemen gitmişti falan diyor randevu aldım gidecem ama normalmiş sizdede durum ayniysa