@Byrk yetersiz beslenme ile hiç alakası yok moralinizi bozmayın. Bana kac kere öyle diyip moralimi bozdular kaç doktpr ve ebeye sordum. Hepsi senin yediğin yemeklerden vs olavilir dedi. Üşütüyosan ya da bebek üşüttüyse o da etkiler dedi. Nette de sütün ön sütü alıp yağlı kısmı alamadığında olur yazıyor. Ama doktpr yeşil olması da normal sarı yeşil arası değişir dedi. Benimki ben üşütmüştüm yeşile dönmüştü 1 ayda anca normale dçndü hala bile ara ara yeşile dçnük gelir. Yeteri kadar beslenmese çişte kaka da olmaz. Bana 5 6 kez çiş 3 kez falan kaka yapıyosa doyuyordur dediler.