2 ay olmak üzere sol memede kahverengi bas kısımda yarık emzirmeye devam ettikçe kapanmiyor hatta giderek büyümeye başladı bugüne kadar kullanmadığım krem kalmadı fito,madacessol, garmastan,lansinoh krem,kantaron yağı,ayva çekirdeği vs herseyi denedim ama bir türlü geçmiyor bu durumda olup iyilesebilen anneler var mi yardim edin nolur😔