Kızlar kızım 2 yasında gözleri kızardı sulandı çapaklanıyor şişti doktora resım attım adenovirüs kapmış dedi gözlerdede olabılıyormus yarın goz doktoruna goturxem genelde ıshalden sonra kulaga veya göze vururmus ama bızde şükürler olsun ıshal olmadı yasayan var mı ne yapsam ıyı gelır yarına kadar