Bebiskomm
Kesinlikle . Benimde eşim kullandı. Herşeyi denedik iyi gelmedi. Hem kepek hem kaşıntı hemde yaralar vardı. Çok iyi geldi .
Vichy Dercos kepek karşıtı
Bende doğumdan sonra dökülme karşıtı olanı aldım. iyi geldi gibi ama bilemiyorum ,yeni yeni kullanıyorum