alparslanmomsss 1 yaşında bebeğimi emzireyim diye aldım aaaa ne göreyim üst 2 dişin yanındaki diş beyazlaşmış ucu sorun şurada hiç bir tane dişi yok ilk o dişin çıkması normal mi acaba
burcuruli alparslanmomsss dişlerde bir sıralama olmadığını okumuştum bir yazıda ama benim bebeğimin de alt damağında bir beyazlık vardı diş sandık meğer akseymiş geçmişti hemen öyle de olmuş olabilir mi acaba
Nisan4523 alparslanmomsss benim yeğenimin de önce üst iki tane köpek dişleri çıkmıştı. Gülünce vampir gibi oluyodu kuzum 😃😃 ablam hep dalga geçerdi bu çocuk gülünce ben bakarken korkuyom diye 😃😃 yani bazen sıralamada istisnalar olabiliyormuş böylece öğrendik
Elfelf475 alparslanmomsss oglum 8,5 aylıkken aynısını yaşadık. İlk üst yan dişleri çıktı sonra alt iki sonra üstteki orta dileri çıktı
Findikzadem alparslanmomsss benim oğlumun da doğumda bir dişi vardı sonra 3 aylıkken dger dışı çıkardı sonra üstün yanlarını çıkardı sonra ortayı çıkardı doktor olabilir dedi endişe edilecek bir durum yok
alparslanmomsss burcuruli diş görünüyor elimle baktım tırtıklı altlar kabardı ama çıkmsdı dün çok huysuzdu ağladı hep meğerse bu diş içinmiş
Nisan4523 alparslanmomsss 😃😃 olsun farklılıklar iyidir. arkasından ötekiler pat pat geliyo hızlıca zaten.
alparslanmomsss Peki anneler bir sorum dahaaa bebeğim çok öksürüyor bu dişlerden mi acaba salya çok olduğu için diyorlar normal mi
Mrvrdgntnc Bebeğim 9 aylık. Alt iki diş çıktıktan sonra üst iki diş çıkmadan onun yanındaki yan kesici dişi çıktı. Vampir gibi görünüyor çok komik. Doktor kendine has diş çıkarma şekli var dedi. Sonradan üst ön iki dişi çıktı