Benim böbreklerim de taş var sancısını çekmediğim rahat 2 sene oldu hemen hemen ama şimdi ufaktan ufaktan bi başlıyor sanki yine. Allah’ım çok zor 🤦🏻♀️
Endişelendiğim tek konu gecenin her hangi bir saatinde sancım tutarsa ben bebeğimi nasıl alıp götürecem 🥹
O yüzden sancı şiddetlenmeden ne yapmam lazım acaba bilen var mı? Ağrı kesicinin bir etkisi olmuyor 🙃