Valla ben bebeğim yeni doğduğu zamanlardı AÖF önlisans tıbbi sekreterlik kayıt yaptım 2019 da.2021 de mezun oldum. Bu senede işte özel ailevi sorunlar çokça yaşadım bı turlu calisamadim derken son üç ay kala ya Allah bismillah deyip başladım. Zaten bundan başka şansım olamazdı.girdim çıktım geçti gitti bile. Keşke sorunları kafaya takmayip daha erken baslasaydim çalışmaya. Şimdi atama bekliyorum