Ben aldım hiç memnun kalmadım 5.ayda kullandık fakat kesinlikle adı bebeyatar olmalıydı çünkü çocuk onunla birlikte emeklemeye çalıştığından yüz üstü düştü 2 defa. O yüzden sadece 1 saat kullanabildik , kullanan anneler gözünü bebekten ayırmasın ..Birde erken aylarda bebeği oturtmaya çalışmak çocukta kemik yamukluğu yapıyormuş bir doktordan dinlemiştim o yüzden bence doktorunuza muhakkak sorun erken aylarda oturtmak çok tehlikeli olabilir sevgiler