ozgeeclk en_sevdiklerim2 ben bebeğim 7 günlüktü gittim uyuşturmak için iğnede yapıldı sadece 1 saat sonra emzirdim bizde bi sorun olmadı 2 gün üst üste yapıldı işlem hatta doktora yinede bi sorun isterseniz