Daha çok küçük doğduğunda zaten ödem atıyorlar. Sütün yapısal olarak kalitesiz değildir sadece beslenmene dikkat etmen gerekiyor. Günlük 3 ana öğün yemeyi unutma aparatif yiyip geçme. Bol protein alman gerekiyor. Sütün artsın diye tatlı meyve suları şerbet vs ye iç diyenlere bakma sadece sana kilo aldırır. Sadece sıcak yemek bol protein ve bol su iç emin ol sütünün kalitesi artacak ve bebeğin çok rahat kilo alacak.