Merhaba güzel anneler Kocaeli den maraşa kargo yollamam lazım ama bu kargo benim altın kolyem. Değeri 7500 TL şuan. Yani satarsan o kadar ediyor bugün sordum. Amcamda kuyumcu olduğu için ona verip karşılığında başka bşy alıcam. Bana kargo ile kolyeyi yolla dedi ama olurmu nasıl olacak dedim olır bana hep öyle yokluyorlar dedi. Ben tabi emin değilim nasıl güvenicem kargoya. Daha önce gönderen varmı hangi kargo ile güvenli olur sizce?