Kizlar artık yazmak istedim bebeğim 9 aylık oldu bugün ve hala emeklemiyor yerde olduğu zaman ya ağlıyor yada yuvarlanarak geri geri giderek istediğine ulaşıyor ama emekleme yok orumcekte her yere gidiyor anne baba dede nennen meme mama bunları söylüyor sürekli konusuyorum her yaptığım şeyi anlatiyrum artık çenem yoruluyor nadir Güler göz teması mız var ama çok yoruldum inanın bazen tukeniyorum oturup ağlıyorum yetemiyormuyum diye iyi bı anne degilmiyim diye k.bakmayin uzun oldu içimi dökmek istedim