Kızlar 4 ay 12 günlük kız bebeğim var. Mama ile besleniyor. Doğduğundan bu yana gazlı ama kolik değil. Azalmıştı gazlı hallerimiz 1 haftadır sürekli bir ıkınma be acayip gaz var. Biberonu da zorlanarak içiyor. Kafa sürekli sağa sola dönüyor bir kerede bitirmiyor. Başına gelen var mı?