Yesilim23 ilk bebeğim ile 3 ya da 4 aylıkken tek başıma yolculuk yaptım. O kadar çok ağladı ki, emzirmeye çalışıyorum emmiyor iyice panık oldum , emzirme örtüsünü tutamadım doğru düzgün açıldı mı artık bilemiyorum , yanımda da erkek yolcu vardı ,zaten daracık Pegasus koltukları, yanımın yanında bi bayan vardı uflayıp durdu kitap okumaya çalışıyordu kitabı sertçe kapatıp söylendi. O zaman keşke hiç yolculuğa çıkmasaydım demiştim çok kötü hissettim çocukta ağlamaktan morardı. 0zerinden 5 yol geçti unutmadım ikincı benimle de çok fazla uçak yolculuğu yaptım hiç döküntü yaşamadım; rahatsız olan varsa kulağını tıkasın bu bebek sonuçta diye düşündüm ben sakın olunca bebeğim de sakın oldu uyudu zaten. Sadece uçak inerken ve kalkarken hava Basın ı kulağını rahatsız etmesin diye ya emzirdim ya da emzik verdim. Acil lazım olacak emzirme örtüsü bez ıslak mendil gibi şeyleri yanımdaki çantaya aldım. Elime başka çanta almadım bagaja verdim,o da çok rahatlı sağladı. Ana kucagı ile bindim bi kaç kere ama bence tak çıkardansa elinde taşımak daha iyi bence tabi ufak bi hava alanı pek yürünmeyecekse. Çok uzun yazdım anılarım olunca, size iyi yolculuklar, yolculukta bebeğinize de bol bol uyumalar ☺️