Sezenkumsal92 ben aldım 2 ay 14 günlük bebeğim havalar çok sıcak olduğu için kullanamıyorum acayip derece terletiyor ama biraz eni ince o yüzden bükülme yapıyor otururken falan katlanıyor ama ayaktayken veya uzanırken bir sıkıntı olmuyor .bir kaç taktım çıkardım bugünden itibaren başladım takmaya gobegife geçtim beni felç eden yanlarım ben ne kadar nefret etsem de onlar bana yapışıp kalıyor inşallah bu sefer gidecek