melekanesi ben bosch kullanıyorum . Modeli tam aklımda değil ama kondansatörlü olanlardan. Herşeyi güzel kurutuyor ammmmaaaaaaa gel gelelim ki bazen en olmadık anda kurutmanın ortasında zır zır kondansatörüm dolu gel boşalt diyor 😀 yav baştan desene 😀 bi de kazaklarımdan bazılarının içine etti bazı şeyler tiftik tiftik oldu. Enteresan ama makinede renk almayan şeyler kurutmada alır oldu🥲 ha genel olarak iyi kurutuyor mu evet kurutuyor