Mirac_21032019 245 cok normal.21 aylikti oglum baba diyodu bi tek 2 yasinda bulbul gibi şakidi bi anda.Kizim 1 yasinda konustu her cocuk farkli
Erenefes 245 biZde de durum aynı 18 ay bitiyor ama sadece mama meme meeee möööö var. Oğlum erken konuşmuştu kız tembel diyorum. Bu aralar iyice endişelenmeye başladım. Baba anne dediği günü not edeceğim sevineceğim. İnşallah normal bir durumdur
Esraozbk Benim oglum 18 aylik sadecw woow diyor baska bir kelimesi yok herkez daha konsuur diyor doktora götürdüm bi sorun görmedi simdilik ins bir anda konusmaya baslar gercekten bebeklerin her adimi ayri dert 🤷🏻♀️