İyi akşamlar
Kızım 2 buçuk yaşında çok sık üst solunum yolu enfeksiyonu geçiriyor öksürük burun akıntısı vs. Genel tahlillerini yaptırmak için araştırma hastanesine götürdüm b12 si 1230 çıktı . Diğer değerlerinin hepsi normal fakat b12 yüksek dedi doktor. Tekrar baktırın dedi. Endişe duymalı mıyım bilgisi olan varsa lütfen yazsın. Şimdiden teşekkür ederim