Hep_mi_uykusuz O kadar mutlu oldum ki Asli cok yakindan takip ettiğim bir bebekti Bir ayda giden 9 candan sonra Asli bi kez daha umut yukledi.Canim anneler diger bebeklerimize de bir kahve parasi ile destek olabilirsiniz lutfen onlari yanliz birakmayalim
Beraninannesii Hep_mi_uykusuz Yaa çok sevindim bugün baktım bişey göremedim bakma fırsatım olmamisti bende çok yakından takip ediyordum dualarimda yer veriyordum ay nasıl sevindim ♥️
Beraninannesii Hep_mi_uykusuz Hepsinin yardıma çok ihtiyacı var ama aslı en çok içime dokunandi yaşadığı yer ve şartları bakımından . Şimdi başka Sma’ bebeklere umut olma zamanımiz geldi 😇
Hep_mi_uykusuz Beraninannesii Evet surekli elektirik gidiyodu ambulans gelemiyodu annesi kucaginda kosa kosa ambulansa goturuyodu.Rabbim artik yuzlerini guldursun insallah
Hep_mi_uykusuz Arkadaşlar maddi destek olamayan varsa sma bebekleri icin 2 el satiş sayfalari var kullanmadiklarinizi ordan bağiş yapabilirsiniz💕💕
Hep_mi_uykusuz SMA Ebrar Guner de kazandi arkadaslar bi akşamda 2 guzel haber Rabbim sayilarini arttirsin❤️❤️
EdaM2358 Hep_mi_uykusuz aşırı mutlu oldum görünce yaa çok güzel haber bunlar darısı diğer bekleyen bebeklerimize inşaallah 😍😍